And so being young and dipped in folly, I fell in love with melancholy

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Portugal The Man

Για τη καινούρια ζωή που συνοδεύει το φεύγω.
για το αντίο που συνοδεύει τον πόνο.
για τα ψέματα που λέμε στον εαυτό μας και τη μιάν αλήθεια.
για την παρακμή που χάρισα σ' αυτούς που άφησα.
γι' αυτά που εύχομαι να μην ξαναζήσω.
για τους φίλους που μένουν αλλά δεν είναι εδώ.
για τα χρόνια που περνάνε και το καλοκαίρι που περιμένω.
για τη χιλιοπαιγμένη μουσική που ακούω με ακουστικά.
για την ησυχία μέσα μου



για τις συναυλίες που κάνουν την καρδιά μου να σπάει.
για τη μοναξιά μετά τις ευτυχισμένες στιγμές.
για την επιθυμία και τις απώλειές της.
για τα όρια που βάζω μόνο και μόνο για να ξεπερνώ.
για τις εμμονές που μου κολλάνε τον εγκέφαλο.
για τις προσδοκίες που επαληθεύονται.
για τις στιγμές που με ξεπερνάνε
και τις φωτογραφίες που τις αποτυπώνουν.
για το μυαλό που καθυστερεί ν' ακολουθήσει το σώμα.
για την πόλη που δεν έζησα.
για τα αεροδρόμια που λατρεύω να μισώ.
για εσένα.
για τα πάντα που τελικά ίσον τίποτα.




2 σχόλια:

Vam33 είπε...

Απλά τέλειο ποστ (vam33)

Summertime Blues είπε...

κι εγώ που είμαι κουφή και τυφλή συναινώ.
τέλειο.